.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسامی اعضای منتخب شورای شهر نور

فرماندار نور با صدوراطلاعیه‌ای نتیجه قطعی چهارمین دوره انتخابات شورای شهر نور را اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، علی محمد صمدیان، فرماندار نور با صدور اطلاعیه‌ای نتایج شمارش آرای داوطلبان شورای اسلامی شهر نور را اعلام کرد که بر این اساس نعمت الله یوسفیان فرزند صمد با 4 هزار و 791 رای بیشترین آرا، را کسب کرد.

بر اساس این اطلاعیه، سیدرضا حسینی فرزند سید عابدین با 4 هزار و 509 رای، رسول شیخ فرزند موسی با 3 هزار و 805 رای، سید صابر سجادی فرزند سید علی اکبر با 3 هزار و 636 رای، کامران جعفری فرزند سلمان با 3 هزار و 388 رای،خلیل ذکایی فرزند جلیل با 3 هزار و 290 رای،مهدی نیک‌نژاد فرزند حسن با 2هزار و  879 هزار و  رای به ترتیب نفرات دوم تا هفتم منتخب شورای شهر نور معرفی شدند.

در این اطلاعیه، فرماندار نور با اشاره به ماده 52 قانون انتخابات شورای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر عنوان شده است، هیئت اجرایی از زمان صدور و انتشار آگهی به مدت دو روز در محل فرمانداری آماده دریافت شکایات است.

همچنین آمده است، شکایاتی مورد قبول است که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام،نام خانوادگی،نام پدر،نشانی و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

به گزارش فارس، در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 نفر احراز صلاحیت شده بودند و با هم به رقابت پرداختند که نفرات بالا توانستند آرای بیشتری را کسب کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.